Retete de post care te ajuta sa slabesti

 

Dincolo de sensul spiritual al postului, acesta este o ocazie buna sa ne detoxifiem organismul si sa scadem cateva kilograme in greutate. Cei mai multi dintre noi insa ne confruntam cu situatia in care suntem in pana de idei in ce priveste meniul in perioada de post. Chiar daca la prima vedere poate parea ca alegerile sunt putine, postul ne ofera totusi o varietate de retete satioase si gustoase in acelasi timp.

Dieta vegetariana de post pe care Diet to Go ti-o propune cuprinde 3 mese pe zi diversificate care te ajuta sa slabesti 2-3 kilograme pe saptamana in functie de regimul alimentar pe care l-ai adoptat inainte de a incepe dieta.

In postarea noastra de azi iti vom spune ce elemente poti include in dieta ta de post si de ce sunt ele necesare pentru o functionare normala a organismului. In primul rand, trebuie sa stii ca organismul tau poate fi sensibil la schimbarile bruste de alimentatie. De aceea, dieta vegetariana de post include legume si fructe diverse, care te ajuta sa oferi organismului tau toate mineralele si vitaminele necesare unei functionari corecte.

Telina este o leguma pe care multi dintre noi o ignoram de multe ori, desi aceasta este atat de sanatoasa datorita continutului sau de vitamine. Frunzele de telina sunt bogate in Vitamina A, in timp de tulpinile sunt surse importante de Vitamina B si C, dar contin si aminoacizi esentiali. Consumul de telina iti ofera energie pe parcursul intregii zile, iar sucul de telina consumat pe parcursul intregii zile te ajuta sa scazi in greutate rapid si sigur. Am inclus in dieta vegetariana salata de telina, combinata cu mar si rosii cherry pentru un aport de vitamine si mai mare.

Ciupercile sunt supranumite si super-alimente. Si asta pentru ca au un continut divers de elemente necesare organismului: fibre, vitamine si minerale. Deoarece contin 90%, adaugarea ciupercilor in meniurile tale de post te ajuta sa te simti satul fara sa cresti continutul caloric al mesei.

Vinetele, similar ciupercilor, au un continut ridicat de apa, ~ 95%. Chiar daca sunt legume de sezon, vinetele pot fi cu usurinta pastrate la congelator si pe perioada iernii. Am inclus in meniul de post Diet to Go vinete umplute, o reteta de post suculenta si savuroasa.

Pe langa acestea, rosiile, morcovii, spanacul sunt elemente importante din dieta.

Descopera toate retetele de post Diet to Go si comanda meniul pentru a primi in fiecare 3 mese delicioase.